La Junta Directiva

Aquí trobareu informació sobre els membres que componen actualment la Junta Directiva de l'associació.

Oriol Comas Basté

President

Graduat en CTA i Farmàcia (UB). Investigador i Professor Associat del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

Beatriz Quintanilla Casas

Vice-Presidenta

Graduada en CTA i Nutrició Humana i Dietètica (UB). Investigadora del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

Carolina Ripollés Ávila

Secretària

Graduada en CTA (UAB) i Màster en Food Science, Safety and Health (Heriot-Watt University). Investigadora i Professora Asociada del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Silvia Rodriguez Guillaumet

Tresorera

Graduada en CTA i Màster en Innovació i Desenvolupament dels Aliments (UB).

Assessora de Qualitat i Seguretat Alimentària.

Robert Pujol Gimeno

Vocal

Graduat en CTA (UdL) i Màster en Innovació i Desenvolupament dels Aliments (UB).

Tècnic de Qualitat, Seguretat Alimentària i de Processos.

Alba Martín Garcia

Vocal

Graduada en CTA (UB) i Màster en Begudes Fermentades (URV). Investigadora del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

• Gris Icono Twitter