La Junta Directiva

Aquí trobareu informació sobre els membres que componen actualment la Junta Directiva de l'associació i els alumnes representants dels estudiants de les diferents universitats on s'imparteix el grau de CTA.

DSC09897 còpia.JPG

Oriol Comas Basté

President

Graduat en CTA i Farmàcia (UB). Investigador i Professor Associat del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

Beatriz Quintanilla Casas

Vice-Presidenta

Graduada en CTA i Nutrició Humana i Dietètica (UB). Investigadora del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

thumbnail_IMG-3335_edited_edited.jpg

Carolina Ripollés Ávila

Secretària

Graduada en CTA (UAB) i Màster en Food Science, Safety and Health (Heriot-Watt University). Investigadora i Professora Asociada del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la Universitat Autònoma de Barcelona.

WhatsApp Image 2019-11-16 at 18_edited.j

Silvia Rodriguez Guillaumet

Tresorera

Graduada en CTA i Màster en Innovació i Desenvolupament dels Aliments (UB).

Assessora de Qualitat i Seguretat Alimentària.

IMG_20200710_233954_edited_edited.jpg

Alba Martín Garcia
Responsable de comunicació

Graduada en CTA (UB) i Màster en Begudes Fermentades (URV). Investigadora del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

• Gris Icono Twitter
19-10-02 GHA (47)2020.jpg

Patricia Royo Salvador
Vocal

Graduada en CTA (UAB) i Màster en implantació i auditoria de Normes de seguretat alimentària: BRC, IFS y ISO 22.000 (UVic). Responsable de Qualitat i Seguretat Alimentària.

Eduard Grau pic_edited.jpg

Eduard Grau Noguer
Vocal

Graduat en CTA (UAB) i Màster en Healthcare Policy, Innovation and Management (Maastricht University, Països Baixos). Investigador de la Direcció de Seguretat Alimentària de l'Agència de Salut Pública de Barcelona i Professor Associat del Departament de Ciència Animal de la UAB.

FotoLaia.png

Laia Ramón Herrero
Vocal

Graduada en CTA (UB) i Màster en Gestió de Qualitat i Seguretat Alimentària (UVic).

Assessora de Qualitat i Seguretat Alimentària.

• Gris Icono Twitter

Representants dels estudiants