La Junta Directiva

Aquí trobareu informació sobre els membres que componen actualment la Junta Directiva de l'associació i els alumnes representants dels estudiants de les diferents universitats on s'imparteix el grau de CTA.

DSC09897 còpia.JPG

Oriol Comas Basté

President

Graduat en CTA i Farmàcia (UB). Màster Experimental en Ciències de l’Alimentació (UB). Doctor en Alimentació i Nutrició (UB). Investigador postdoctoral i professor associat del Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia de la Universitat de Barcelona.

BQC_edited.jpg

Beatriz Quintanilla Casas

Vice-Presidenta

Graduada en CTA i Nutrició Humana i Dietètica (UB). Màster en Bioinformàtica i Bioestadística (UOC-UB). Doctora en Nutrició i Alimentació (UB). Investigadora postdoctoral al Department of Food Science, University of Copenhagen (Denmark).

thumbnail_IMG-3335_edited_edited.jpg

Carolina Ripollés Ávila

Secretària

Graduada en CTA (UAB) i Màster en Food Science, Safety and Health (Heriot-Watt University). Professora Lectora Serra Hunter del Departament de Ciència Animal i dels Aliments de la Universitat Autònoma de Barcelona.

WhatsApp Image 2019-11-16 at 18_edited.j

Silvia Rodriguez Guillaumet

Tresorera

Graduada en CTA (UB). Màster en Innovació i Desenvolupament d’Aliments (UB). Responsable del departament d’assessoria tècnica de Calitec Lab SL.

IMG_20200710_233954_edited_edited.jpg

Alba Martín Garcia
Responsable de comunicació

Graduada en CTA (UB). Màster en Begudes Fermentades (URV). Doctora en Nutrició i Alimentació (UB). Investigadora postdocotral del Departament de Bioquímica i Biotecnologia de la Universitat Rovira i Virgili.

19-10-02 GHA (47)2020.jpg

Patricia Royo Salvador
Vocal

Graduada en CTA (UAB) i Màster en implantació i auditoria de Normes de seguretat alimentària: BRC, IFS y ISO 22.000 (UVic). Gestora de Matèries Primeres al department de I+D.

FotoLaia.png

Laia Ramón Herrero
Vocal

Graduada en CTA (UB) i Màster en Gestió de Qualitat i Seguretat Alimentària (UVic).

Tècnic de Qualitat i Seguretat Alimentària.

Representants dels estudiants

foto carnet SAMANTA.jpg