Espai per a Empreses Agroalimentàries

L’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments vol esdevenir la plataforma que connecti els professionals i estudiants de l’àmbit de la CTA de Catalunya. Per assolir-ho, creiem que és indispensable establir una relació sinèrgica amb les empreses i centres de recerca del sector agroalimentari del nostre entorn.

Des de l’associació oferim a les empreses la possibilitat d’accedir de forma àgil i ràpida a una borsa de captació de talent per cobrir places vacants relacionades a l’àmbit de la ciència i tecnologia dels aliments. Les ofertes de feina que es canalitzin a través de l’associació arribaran a un target especialitzat tant geogràficament com professionalment.

Si esteu interessats en fer arribar una oferta de feina als membres de l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments únicament heu de respondre al formulari que trobareu més avall. Estarem encantats de poder atendre qualsevol dubte a través del mateix correu electrònic. Si us plau, informeu-nos un cop quedi tancada l'oferta per poder-ho tenir en compte a la borsa de treball.

Per a qualsevol dubte o consulta ens podeu escriure a associaciocatalanacta@gmail.com.

Formes part d’una empresa del sector agroalimentari i vols ajudar-nos a créixer?

Et proposem dues opcions molt senzilles:

- Fes difusió entre els treballadors/companys de feina de la possibilitat de fer-se membre de l’associació.

- Fes-nos arribar ofertes de feina relacionades amb la CTA per tal de fer-les arribar als membres de l’associació.

Vols fer-nos arribar una oferta de feina?

Ens podeu fer arribar les vostres ofertes de feina a través del formulari que trobareu a continuació:

Moltes gràcies!