top of page

Vols fer-te membre de l'Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments?

Els professionals de la Ciència i Tecnologia dels Aliments (CTA) i els estudiants d’aquest àmbit que ho desitgin poden esdevenir membres de l'associació a través del següent formulari.

Tal com va decidir a la 1a Assemblea General de l'Associació, celebrada el 29 de març de 2019, existeixen dos tipus de membres: professionals i estudiants.

Es consideren estudiants totes aquelles persones que cursin actualment el Grau de Ciència i Tecnologia dels Aliments, condició que caldrà acreditar a través de la matrícula.

Un cop enviat el formulari ens posarem en contacte amb tu per indicar-te com finalizar el procés d'inscripció.

Tens dubtes? Consulta les Preguntes Freqüents!