Primer Fòrum d'Estudiants de CTA

Fòrum on-line que pretén ser una oportunitat per als estudiants de tots els cursos del grau en CTA per conèixer les possibles sortides professionals relacionades amb la seva formació.

Ponents:

• Patricia Royo, Responsable de qualitat i seguretat alimentària a Foodimpex SA.

• Arena Lascorz, Departament d’innovació del grup Teresa Carles Healthy Foods.

• Carol Ripollés, Investigadora i professora associada a la Universitat Autònoma de Barcelona.

• Laia Ramón, Assessora de qualitat i seguretat alimentària a Calitec.

• Eduard Grau, Direcció de Seguretat Alimentària, Agència de Salut Pública de Barcelona.

• Beatriz Robles, Divulgadora científica, Universidad Isabel I.

Dia: Divendres 28 de maig de 2021

Horari: 18:00h - 20:00h

Format: virtual

Enregistrament de l'esdeveniment al següent enllaç

"LinkedIn: l’ingredient que pot revolucionar el teu futur professional”

Activitat formativa a càrrec de Rosaura Alastruey (formant professionals a LinkedIn… des de 2004!), organitzat per l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments amb l’objectiu d’ajudar als estudiants i professionals de CTA a utilitzar LinkedIn per a potenciar i incrementar les seves possibilitats professionals.

Dia: Dijous 25 de març de 2021

Horari: 18:30h - 20:00h

Format: virtual

És indispensable registrar-se prèviament al formulari que trobareu a continuació.

Inscripcions:

- Assistència gratuïta pels membres de l’associació.

- No membres: 10€.

Aforament limitat. Preferència d’inscripció pels membres de l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments. Et demanem que si finalment no pots assistir al taller ens ho comuniquis amb antelació per tal de poder alliberar la teva plaça i permetre l’accés a altres persones interessades.

Inscripció a Activitats Formatives

Aquí trobareu informació sobre les activitats formatives que realitza l'associació i com inscriure-s'hi.