Inscripció a Activitats Formatives

Aquí trobareu informació sobre les activitats formatives que realitza l'associació i com inscriure-s'hi.

"Analitza la teva estratègia de Networking per alimentar la cerca de feina”

Com a CTA tenim clar que l'anàlisi dels aliments és fonamental, tant per a la qualitat com per a la seguretat alimentària. I si ho apliquem també per definir i construir una xarxa de contactes de qualitat, que pugui proporcionar-nos un gran valor afegit en el moment de cercar feina? Vols aprendre a fer-ho? Connecta't a aquest taller formatiu virtual i treballarem la teva estratègia de networking!

Activitat formativa a càrrec de Rosaura Alastruey (experta en networking professional (ben fet!)), organitzat per l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments amb l’objectiu d’ajudar als estudiants i professionals de CTA a idear una estratègia de networking.

Dia: Dimarts 10 de maig de 2022

Horari: 18:30h - 19:30h

Format: virtual

Inscripcions:

- Membres Associació Catalana CTA: gratuït

- Membres FEDALCYTA: gratuït

- Membres AVHIC: gratuït

- No membres: 5€

Formulari d'inscripció clicant aquí.

Aforament limitat. Preferència d’inscripció pels membres de l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments. Et demanem que si finalment no pots assistir al taller ens ho comuniquis amb antelació per tal de poder alliberar la teva plaça i permetre l’accés a altres persones interessades.