Inscripció a Activitats Formatives

Aquí trobareu informació sobre les activitats formatives que realitza l'associació i com inscriure-s'hi.

"Calidad y Autenticidad de los alimentos: la tecnología Blockchain como prueba de última de veracidad"

Els consumidors volen tenir la tranquilitat que els productes que compren no posen en risc la seva salut, ni que són enganyats per un frau en la naturalesa, origen o qualitat d'aquests. Tot i així, la realitat és que tant el vi com l'oli, peixos i carns o productes làctics són objecte de manipulacions diverses per obtenir beneficis econòmics a costa de la salut i les butxaques dels consumidors.

La tecnologia Blockchain s'ha convertit en la prova última de veracitat en diferents sectors. La seva correcta aplicació als productes d'alimentació i consum pot proporcionar, a productors i consumidors, la resposta al problema de confirmació de l'autenticitat, eliminant l'incentiu econòmic de tota pràctica fraudulenta.

En aquesta sessió s'explicaran els conceptes bàsics per comprendre aquesta tecnologia, així com la manera d'implantar-la de forma senzilla i econòmica en els productes d'alimentació.

Activitat formativa a càrrec de Francisco J. Guillén (Llicenciat i Doctor en Medicina, Màster en Economia i Direcció d'Empreses i ex-rector d'Universidad. Director General de BlockTac).

Dia: Dimarts 5 d'octubre de 2021

Horari: 19:00h - 20:00h

Idioma: Castellà

Inscripcions:

- Assistència gratuïta pels membres de l’associació

- No membres: 5€

Registra’t a través d’aquest formulari.

Primer Fòrum d'Estudiants de CTA

Fòrum on-line que pretén ser una oportunitat per als estudiants de tots els cursos del grau en CTA per conèixer les possibles sortides professionals relacionades amb la seva formació.

Ponents:

• Patricia Royo, Responsable de qualitat i seguretat alimentària a Foodimpex SA.

• Arena Lascorz, Departament d’innovació del grup Teresa Carles Healthy Foods.

• Carol Ripollés, Investigadora i professora associada a la Universitat Autònoma de Barcelona.

• Laia Ramón, Assessora de qualitat i seguretat alimentària a Calitec.

• Eduard Grau, Direcció de Seguretat Alimentària, Agència de Salut Pública de Barcelona.

• Beatriz Robles, Divulgadora científica, Universidad Isabel I.

Dia: Divendres 28 de maig de 2021

Horari: 18:00h - 20:00h

Format: virtual

Enregistrament de l'esdeveniment al següent enllaç

"LinkedIn: l’ingredient que pot revolucionar el teu futur professional”

Activitat formativa a càrrec de Rosaura Alastruey (formant professionals a LinkedIn… des de 2004!), organitzat per l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments amb l’objectiu d’ajudar als estudiants i professionals de CTA a utilitzar LinkedIn per a potenciar i incrementar les seves possibilitats professionals.

Dia: Dijous 25 de març de 2021

Horari: 18:30h - 20:00h

Format: virtual

És indispensable registrar-se prèviament al formulari que trobareu a continuació.

Inscripcions:

- Assistència gratuïta pels membres de l’associació.

- No membres: 10€.

Aforament limitat. Preferència d’inscripció pels membres de l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments. Et demanem que si finalment no pots assistir al taller ens ho comuniquis amb antelació per tal de poder alliberar la teva plaça i permetre l’accés a altres persones interessades.