Inscripció a Activitats Formatives

Aquí trobareu informació sobre les activitats formatives que realitza l'associació i com inscriure-s'hi.

"Gestió realista del temps: com organitzar-te per deixar de córrer”

És possible que quan ens programem les jornades no tinguem una visió del temps que s'ajusti del tot a la realitat i segurament vam aprendre a organitzar-nos en un entorn més senzill i amb menys feina de la que tenim ara i és probable que els hàbits d’organització que vam adquirir no s’ajustin als que ara ens aniria millor tenir. En aquest taller explicaré alguns conceptes que ens haurien d'ajudar a replantejar-nos com ens organitzem i com omplim les agendes per tal de programar-nos jornades laborals més realistes.

Activitat formativa a càrrec d'Oriol Güell (psicòleg i formador), organitzat per l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments.

Dia: Dimarts 8 de novembre de 2022

Horari: 18:30h - 20:00h

Format: virtual

Inscripcions:

- Membres Associació Catalana CTA: gratuït

- Membres FEDALCYTA: gratuït

- Membres AVHIC: gratuït

- No membres: 5€

Formulari d'inscripció clicant aquí.

Aforament limitat. Preferència d’inscripció pels membres de l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments. Et demanem que si finalment no pots assistir al taller ens ho comuniquis amb antelació per tal de poder alliberar la teva plaça i permetre l’accés a altres persones interessades.