Webinar Día Nacional de la Nutrición: Cereales, ¡Vayamos al grano!

El passat dijous 28 de maig es va celebrar el Dia Nacional de la Nutrició a Espanya. Aquesta iniciativa de la Federació Espanyola de Societats de Nutrició, Alimentació i Dietètica (FESNAD) se centra en un tema d'interès en nutrició, i enguany han estat els cereals.

Per aquest motiu, es va realitar un Webinar organitzat pel Campus de l'Alimentació de Torribera en col·laboració amb la FESNAD, la Federació Espanyola de Dietistes-Nutricionistes Universitaris (FEDNU) i la Federació d’Associacions de Ciència i Tecnologia dels Aliments (FEDALCYTA). En aquest cas, la nostra associació, com a membre de FEDALCYTA, ha promogut aquesta col·laboració, de la qual estem orgullosos i esperem que sigui del vostre interès.

Pots recuperar-ho aquí: https://youtu.be/PSjKIODBH1k

Benvinguda i Presentació

- Mª Carmen Vidal, Directora del Campus de l’Alimentació de Torribera, UB

- Ascención Marcos, Presidenta de FESNAD

- Ricard Celorio, President de FEDNU

- Carmen de Vega, Presidenta de FEDALCYTA

Intolerància o Sensibilitat al Gluten, That’s the Question

- Margarida Castell, Doctora en Farmàcia i Investigadora del Departament de Bioquímica i Fisiologia de la UB

Cereals i Pseudocereales ¿Ciència o Moda?

- Miguel A. Lurueña, Doctor en Ciència iTecnologia dels Aliments, Enginyer Tècnic Agrícola i Autor del Blog Gominolas de Petróleo

40 views0 comments