Enquesta sobre l’efecte del confinament en els hàbits alimentaris i l’estil de vida

Benvolguda companya, benvolgut company,

El confinament que patim degut a la crisi sanitària generada per la CoViD-19 pot estar influint en molts aspectes de la nostra vida i afectant la salut física i emocional. Des de l'Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments hem col·laborat en l’elaboració d’una enquesta per conèixer com ha afectat el confinament en els hàbits alimentaris i l’estil de vida del col·lectiu universitari i de professionals en l’àmbit de l’alimentació.

L’enquesta és fruit de la col·laboració entre la nostra associació, el Campus de l'Alimentació de Torribera (Universitat de Barcelona) i l'Associació de Dietistes i Nutricionistes Universitaris (ADINU Barcelona).

Com a membre del col·lectiu al qual s'adreça l'enquesta, t’animem a participar-hi i a fer-ne difusió per tal de poder maximitzar-ne la representativitat.

Pots accedir-hi al següent enllaç: