Enquesta sobre l’activitat de l’Associació: Any 2020

Aquest 2020 hem viscut una situació excepcional que ha tingut un fort impacte en tots els àmbits de la nostra vida, tant a nivell personal com professional. A l’Associació Catalana de CTA també ens hem hagut d’adaptar i, encara que tenim un breu recorregut, hem procurat oferir-vos tant com ens ha estat possible i, fins i tot, engegar nous projectes basats en l’actual “nova normalitat”. Aprofitant el final d'any, vam demanar la opinió dels socis sobre diversos aspectes de l'Associació amb l'objectiu de millorar i seguir creixent com associació entre tots plegats.

A continuació es troben els principals resultats obtinguts de l'enquesta:

En general, el grau de satisfacció dels socis sobre l'activitat global de l'Associació és bo (75% dels enquestats), i l'activitat de l'any 2020 amb més participació ha estat el compliment de l'enquesta sobre l'efecte del confinament en els hàbits alimentaris i l'estil del vida (42%), seguida del Webinar sobre els Cereals (25%).

La majoria dels enquestats mostren interès per futures activitats formatives en l'àmbit de les noves tecnologies i processos aplicats a la indústria alimentària (Formació Específica) i en eines per la cerca de feina (Formació Transversal).

Així mateix, els associats demanen més informació general sobre la Ciència i Tecnologia dels Aliments (34%) al Twitter de l'Associació; i proposen el correu electrònic com a eina per la comunicació de noves ofertes de feina publicades a l'Espai Membres (75%).

Per últim, el 44% dels enquestats opinen que l'espai Noticies de la web de l'Associació hauria de millorar.

Després d'analitzar els resultats de l'enquesta, valorem molt positivament el feedback que ens heu fet arribar i ens comprometem a implementar totes aquelles propostes de millora que sigui possible.

30 views0 comments