Bates de Laboratori

Informació sobre les bates

Les bates es troben disponibles en les següents talles (guia de talles):​ XS / S / M / L / XL / 2XL / 3XL.

Característiques de les bates:

• Tancament central amb automàtics, ocult amb tapeta

• Punys de canalé

• Una butxaca interior de pegat

• Sarja. 65% polièster - 35% cotó / 190 gr/m2

Fotos de les bates:

• La model (165 cm) porta una talla M.

• Si dubteu entre dues talles, escolliu la petita (les bates tallen gran).

Aquí trobareu informació sobre les bates de laboratori exclusives de l'Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments.

Informacio

Preu de les bates

El preu de la bata és de 18 €.

PROMOCIÓ SOCIS:

Els membres de l'Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments gaudeixen d'un descompte sobre el preu de les bates. El preu per a socis és de 9,90 €.

Formulari reserva

Formulari de reserva de les bates

A continuació trobareu el formulari a omplir per tal de reservar i pagar la bata de laboratori.

La data màxima per omplir el formulari i poder demanar la bata de l'associació és el 26 de juliol.

IMPORTANT! Els estudiants de CTA que ho desitgin podran recollir la seva bata al Campus de l’Alimentació de Torribera de la UB  i a la Facultat de Veterinària de la UAB (més endavant indicarem l'horari i lloc exacte).

Reserva ara la teva bata

Selecciona la teva talla (guia de talles):