Bates de Laboratori

Informació sobre les bates

Les bates es troben disponibles en les següents talles (guia de talles):​ XS / S / M / L / XL / 2XL / 3XL.

Característiques de les bates:

• Tancament central amb automàtics, ocult amb tapeta

• Punys de canalé

• Una butxaca interior de pegat

• Sarja. 65% polièster - 35% cotó / 190 gr/m2

Fotos de les bates:

• La model (165 cm) porta una talla M.

• Si dubteu entre dues talles, escolliu la petita (les bates tallen gran).

Aquí trobareu informació sobre les bates de laboratori exclusives de l'Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments.

Informacio

Preu de les bates

El preu de la bata és de 18 €.

PROMOCIÓ SOCIS:

Els membres de l'Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments gaudeixen d'un descompte sobre el preu de les bates. El preu per a socis és de 9,90 €.

Formulari reserva

Formulari de reserva de les bates

A continuació trobareu el formulari a omplir per tal de reservar i pagar la bata de laboratori.

IMPORTANT! Els estudiants de CTA que ho desitgin podran recollir la seva bata al Campus de l’Alimentació de Torribera de la UB  i a la Facultat de Veterinària de la UAB (més endavant indicarem l'horari i lloc exacte).

Reserva ara la teva bata

Selecciona la teva talla (guia de talles):

Properament s'obrirà de nou la sol·licitud de compra de les bates de laboratori de l'Associació.

Estigues atent a les nostres xarxes socials!