Activitats Formatives passades

Aquí trobareu informació sobre les activitats formatives ja realitzades per l'associació.

"LinkedIn: l’ingredient que pot revolucionar el teu futur professional”

Activitat formativa a càrrec de Rosaura Alastruey (formant professionals a LinkedIn… des de 2004!), organitzat per l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments amb l’objectiu d’ajudar als estudiants i professionals de CTA a utilitzar LinkedIn per a potenciar i incrementar les seves possibilitats professionals.

Dia: Dijous 25 de març de 2021

Horari: 18:30h - 20:00h

Format: virtual

És indispensable registrar-se prèviament al formulari que trobareu a continuació.

Inscripcions:

- Assistència gratuïta pels membres de l’associació.

- No membres: 10€.

Aforament limitat. Preferència d’inscripció pels membres de l’Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments. Et demanem que si finalment no pots assistir al taller ens ho comuniquis amb antelació per tal de poder alliberar la teva plaça i permetre l’accés a altres persones interessades.

© 2021 by Associació Catalana de Científics i Tecnòlegs dels Aliments.